Sezon na truskawki

Zawsze jest dobry czas na włoskie aperitivo

Spontanicznie, swobodnie, koniecznie wśród przyjaciół – tak brzmi recepta na dolce vita, czyli „słodkie życie” w iście włoskim stylu. Skoro o słodkim życiu mowa, obowiązkowym składnikiem i preludium do wspólnego celebrowania jest aperitivo – tradycyjny wstęp do popołudniowych i wieczornych spotkań.

Fot. 123RF/Picsel

Kultowa marka włoskich wermutów Martini prezentuje nową gamę bezalkoholowych (~0%) aperitivów: kwiatowy Floreale i owocowy Vibrante. Dzięki nim kwintesencją włoskiego dolce vita można się cieszyć o każdej porze dnia – bo zawsze jest czas na Martini! Obydwa produkty są dostępne w Polsce od czerwca.

Włoska tradycja

Tak jak wszystkie produkty marki, Martini Floreale i Vibrante mogą poszczycić się włoskim pochodzeniem. Piemont – kraina u podnóża gór – to właśnie tu powstają premierowe produkty Martini ~0%. O Piemoncie mówi się, że jest krainą trufli i winnic, których niezliczona ilość pokrywa tutejsze zbocza. Bazą nowej gamy bezalkoholowych Martini są jakościowe białe wina z Włoch, używane do produkcji klasycznych wermutów. Na dalszym etapie produkcji metodą destylacji próżniowej alkohol jest delikatnie usuwany i nasycany ekstraktami roślinnymi. To gwarancja, że w smakach Floreale i Vibrante można odnaleźć unikatowy charakter Martini, najwyższej jakości składniki i nuty prawdziwie włoskiej radości życia.

Bezkompromisowy duet

Nowe, bezalkoholowe aperitivo przesycone jest włoskim stylem, wzbogaconym o wytrawność ziół i rześkość owoców. Twórcom nowej linii przyświecała idea zachowania najwyższej jakości produktu Martini w wersji bezalkoholowej, ale bez kompromisu w smaku. Można więc śmiało oczekiwać poziomu premium, wyszukanych oryginalnych receptur Martini oraz wytwornego i niebanalnego smaku, który od prawie 160 lat jest znakiem firmowym marki. Tak powstały dwie, wyjątkowe propozycje. Martini Floreale to orzeźwiające, lekkie i kwiatowe aperitivo z nutami artemizi i rzymskiego rumianku z Pancalieri. Z kolei na fanów odświeżających i owocowych smaków czeka Martini Vibrante, czyli owocowe i zbalansowane aperitivo z nutami włoskiej bergamotki i pomarańczy. W obu nowościach Martini nie ma sztucznych składników, aromatów czy glutenu.

Trend Low & No

Aktywność fizyczna, dbałość o zdrowie – to najczęściej wymieniane powody, dla których konsumenci wybierają produkty zawierające ~0%  alkoholu. Jednak nie rezygnują oni ze spotkań towarzyskich. Wręcz przeciwnie! Oczekują propozycji produktowych odpowiadających ich stylowi życia, aby mogli wspólnie z bliskimi celebrować ważne chwile.

Według raportu IWSR rynek produktów bezalkoholowych wzrośnie o 34% do 2024. Wzrost tej kategorii wiąże się z zainteresowaniem konsumentów ograniczaniem spożycia alkoholu, choć niekoniecznie całkowitą rezygnacją z jego konsumpcji. Z kolei według danych z raportu trendów koktajlowych 2022 firmy Bacardi Limited, 58% konsumentów na całym świecie pije więcej koktajli bezalkoholowych i o niskiej zawartości alkoholu w porównaniu z poprzednim rokiem.

Źródło: materiały prasowe

Komentarze

Ostatnio komentowane przepisy

Przekąski Wędzone rybki przez mojego męża

Dzisiaj rybki, którymi nie mogłam się najeść i nacieszyć oko. Rybki wyszły pr...

Odsłon: 20

30 min
1
Ciasta Ciasto czekoladowe z bananami

Szybkie ciasto na Dzień Dziecka. Jest mocno wilgotne, bardzo czekoladowe o le...

Odsłon: 126

30 min
4

Polecane artykuły

Informacje Babcia robiła najlepszą szczawiową. W sezonie robię z niego pesto, dodaję do makaronu i sałatek

Szczaw to jedno z tych warzyw, które niezwykle kojarzą się z dzieciństwem. Szczawiowa była wtedy prawdziwym przysmakiem. Nadal to jedno z najlepszy...

4
Informacje Zielona moc wiosny. Groszek zielony na 6 sposobów

Wiosna to idealny czas, aby cieszyć się pełnią smaków i korzyści, jakie oferuje wiele warzyw. Zielony groszek jest jednym z nich. To niepozorne wa...

7